Erre készüljön fel, ha május elsején közlekedni akar Budapesten
A Nagy Futam miatt számos vonalon változik a főváros közlekedése, a repülőteret is nehezebben lehet megközelíteni.
A Nagy Futam miatt számos vonalon változik a főváros közlekedése, a repülőteret is nehezebben lehet megközelíteni.
A főpolgármester elismerte: az e-jegyrendszer projektet ők rontották el, de szeretnék helyrehozni.
Módosította a BKK a VT-Arrivával buszos személyszállításra kötött szerződését, mert az eredeti keret kevés volt. Az ok a reptéri buszjárat sűrítése és a metrópótlás.
Péntektől 30 helyett 20 percenként jár majd a Liszt Ferenc-repteret a belvárossal összekötő 100E buszjárat, a 200E közlekedésében is lesznek változások.
Az első járat korábban, az utolsó később indul majd a Deák Ferenc téri, illetve a ferihegyi végállomásról.
A BKK volt vezetője szerint tudna mit tenni a közlekedési cég.
A bő félórás út alatt sokan kénytelenek állva utazni a tömött járatokon a 900 forintos jegyért, már ha sikerül feljutniuk a buszra.
Július 8-ától lehet utazni a 100E jelű, a Deák tér és a Liszt Ferenc repülőtér között közlekedő új BKK-busszal. A járatra egy út 900 forintba kerül majd, és noha a vizes vébé is indikálta az új vonal létrehozását, a járat a sportesemények után is megmarad.
Hétfőn és pénteken is gyakrabban közlekedik a repülőtéri 100 E járat május 27-től.
A hetek utolsó napjain a 100E az eddiginél sűrűbben, 10 percenként jár majd március 31-től.
Van olyan reptéri minibuszjárat, amit akár azonnal kiüthet a nyeregből a BKK új buszjárata. Áttekintettük, mennyire lesz versenyképes a 100E busz a 900 forintos jegyárral és a 35 perces menetidővel a többi reptéri transzferszolgáltatóhoz képest.